In memoriam; Gé Diseraad

4 juni 2020 8:30

Aan alle leden, vrijwilligers en supporters van v.v. Havelte.

In diepe verslagenheid hebben we kennis genomen van het overlijden van ons gewaardeerd erelid Gé Diseraad (68).

Gé was 17 jaar actief binnen het bestuur. Eerst als secretaris en daarna vele jaren als voorzitter van onze vereniging. Wij zijn hem dankbaar voor zijn jarenlange inzet, zijn enthousiasme en zijn onvoorwaardelijke steun voor onze club.

A.s zaterdag nemen wij met z’n allen op sportkamp ‘Meerkamp’ rond 13.00 uur op gepaste wijze afscheid van Gé. Jullie aller aanwezigheid wordt daarbij bijzonder op prijs gesteld. Wij vragen jullie om tussen 12.20-12.30 uur bijeen te komen in/bij de kantine alwaar de koffie klaar zal staan.

Voor diegene die a.s zaterdag niet kan, maar wel graag persoonlijk afscheid wil nemen is er gelegenheid a.s vrijdagavond te condoleren tussen 19.00-19.30 uur in de Clemenskerk te Havelte.

Wij wensen Helen en Myung heel veel sterkte toe in de komende periode.

Bestuur v.v. Havelte.