Sponsorloop SJO HUC '21

8 maart 2023 21:15

📢 SJO HUC '21 organiseert, in samenwerking met sc Heerenveen, een grote #sponsorloop. De jeugd tot JO13 doet hieraan mee. Iedereen kan ze sponsoren. Kijk op https://www.sponsorloop.nl/sjohuc21/ en klik op de deelnemer van je keuze om te sponsoren.
Alle opbrengsten komen ten goede aan de eigen club én de jeugd maakt kans op het bijwonen van een wedstrijd van Heerenveen. Dubbele winst dus! Leuk toch?!

Start sponsorloop SJO HUC '21

Op vrijdagochtend 7 april organiseren SJO HUC 21 en sc Heerenveen een grote sponsorloop bij het Abe Lenstra Stadion. Dit wordt een unieke belevenis voor de jeugdspelers van SJO HUC 21 (t/m O13). Maar voordat het zover is gaan de deelnemers eerst op zoek naar sponsors voor de loop. Help je mee?

De opbrengst van deze actie gaat naar de club. Maar als de jeugdspelers goed hun best doen, dan maken zij zelf ook kans op een mooie beloning. De deelnemers maken met deze actie namelijk kans op een teamuitje naar een wedstrijd van sc Heerenveen. Zij kunnen jouw hulp dus goed gebruiken.

Zo kun je meedoen:
Alle deelnemers krijgen een persoonlijke actielink. Via deze link kunt u zichzelf aanmelden. Ook betalen gaat digitaal. Dat is wel zo gemakkelijk, en dan hoeven de kinderen ook niet met geld over straat.
Kijk voor meer informatie op www.sponsorloop.nl/sjohuc21 en zoek op de deelnemer die je wilt sponsoren.

Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door sc Heerenveen, Sportief Partner van onze club.

sponsorloop.jpg

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!