Update Nieuw sportpark

16 maart 12:45  Hallo allen, Het is vandaag een mooie dag u bij te praten omtrent de stand van zaken m.b.t de aanstaande nieuwbouw/herinrichting van sportpark Meerkamp. De onderzoeken zijn allen afgerond, er dient nog een vleermuisje te verhuizen maar verder zijn wij blij u te kunnen vertellen dat alle onderzoeken positief zijn afgerond. Er lopen momenteel gesprekken met de aannemer en de aanvraag loopt betreft omgevingsvergunning via/bij de Gemeente. Uiteraard spreken wij de hoop en verwachting uit dat ook deze 2 zaken binnenkort positief kunnen worden afgerond en wij daarna de definitieve planning voor de bouw van de nieuwe accommodatie, de aanleg van de nieuwe velden en de sloop van de huidige gebouwen kunnen aankondigen. U begrijpt, een hele ‘operatie’ die veel tijd zal kosten (o.a van veel vrijwilligers), maar v.v. Havelte na afronding een stabiele, duurzame basis geeft om de toekomst vol vertrouwen tegemoet te gaan. Uiteraard zullen wij u allen blijven informeren over de voortgang dus houd de nieuwbrief, de socials en ook de website in de gaten. Met sportieve groet, Peter Heupink Trots voorzitter v.v. Havelte ‘64

Bellen voor de Club | K O S T N I K S & M O O I V O O R D E C L U B

16 maart 12:30  Bellen voor de Club K O S T N I K S & M O O I V O O R D E C L U B VV Havelte heeft een leuke actie in samenwerking met Phone House Meppel! Als je in 2024 een nieuw mobiel abonnement of een tv & internet abonnement voor thuis afsluit, en je wijst bij de kassa naar het shirtje van VV Havelte, krijgt de club €10,-. Verleng je een bestaand abonnement en wijs je naar het shirtje van VV Havelte krijgt de club €5,-. De PhoneHouse werkt samen met alle grote providers en tv-aanbieders en kunnen concurreren met de internet prijzen. Dus ben je bijna toe aan een nieuw abonnement, loop dan even binnen bij de PhoneHouse! Het opgehaalde geld zal ten goede komen van het nieuwe complex, denk bijvoorbeeld aan de inrichting van de kantine of nieuwe materialen voor de jeugd.

Paasspelen 2024

16 maart 12:00  Kom je 1e Paasdag ook naar de Paasspelen? Voor Wie: De Paasspelen zijn gratis en voor alle kinderen die 1e Paasdag in Havelte zijn! Dit kun je allemaal doen: ei kleuren, ei zoeken en het spectaculaire ei gooien/vangen. Wie worden de nieuwe eiergooi-kampioenen van 2024? Geef je in tweetal op, dit kan op de dag zelf. Waar en wanneer: Zondag 31 maart 2024, 10.30 uur Sportpark de Meerkamp v.v. Havelte. Tot dan!

Uitnodiging ALV en nieuwjaarsreceptie 2024

2 januari 9:00  Zondag 7 januari algemene ledenvergadering "Najaarseditie" en aansluitend een nieuwjaarsreceptie. Wees welkom!

Knieperties Actie

15 november 20:00  Weer terug van weg geweest meer »

AANKONDIGING ALGEMENE LEDENVERGADERING - Donderdag 6 JULI

21 juni 16:15  Aanstaande donderdag 6 juli is de algemene ledenvergadering, aanvang om 19.30 in de kantine op Sportpark De Meerkamp.

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!