SELECTIENIEUWS - keeper Jelte Bangma terug bij de club

3 juni 2023 8:30

Jelte Bangma gaat komend seizoen weer keepen bij v.v. Havelte

v.v. Havelte weet verheugd te melden dat Jelte Bangma komend seizoen weer gaat keepen bij de club. Na enkele jaren een mooie ontwikkeling elders te hebben doorgemaakt, heeft Jelte besloten weer terug te keren bij zijn oude club.
Nadat Jelte tot ongeveer zijn 13e de jeugdelftallen van Havelte heeft doorlopen, besloot hij om te gaan keepen bij Alcides, waarna hij na enkele jaren de overstap maakte naar Staphorst. Daar was hij afgelopen jaar aanvoerder van JO19.

WhatsApp_Image_vierkant.jpg
"𝘑𝘦𝘭𝘵𝘦 𝘪𝘴 𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘢𝘭𝘦𝘯𝘵𝘷𝘰𝘭𝘭𝘦 𝘬𝘦𝘦𝘱𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘢𝘳𝘮𝘦𝘦 𝘸𝘦 𝘥𝘦 𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘶𝘳𝘳𝘦𝘯𝘵𝘪𝘦 𝘵𝘶𝘴𝘴𝘦𝘯 𝘥𝘦 𝘬𝘦𝘦𝘱𝘦𝘳𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘨𝘳𝘰𝘵𝘦𝘯, 𝘦𝘯 𝘥𝘢𝘢𝘳𝘮𝘦𝘦 𝘩𝘦𝘵 𝘯𝘪𝘷𝘦𝘢𝘶 𝘷𝘦𝘳𝘩𝘰𝘨𝘦𝘯", aldus een tevreden hoofdtrainer Patrick Visser.

𝘞𝘦 𝘻𝘪𝘫𝘯 𝘣𝘭𝘪𝘫 𝘮𝘦𝘵 𝘻𝘪𝘫𝘯 𝘬𝘰𝘮𝘴𝘵 𝘦𝘯 𝘸𝘦𝘯𝘴𝘦𝘯 𝘑𝘦𝘭𝘵𝘦 𝘷𝘦𝘦𝘭 𝘱𝘭𝘦𝘻𝘪𝘦𝘳 𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘦𝘭 𝘷𝘦𝘦𝘭 𝘴𝘶𝘤𝘤𝘦𝘴 𝘵𝘰𝘦, zo besluit voorzitter Peter Heupink.