Bellen voor de Club | K O S T N I K S & M O O I V O O R D E C L U B

16 maart 2024 12:30

Bellen voor de Club
K O S T N I K S & M O O I V O O R D E C L U B

VV Havelte heeft een leuke actie in samenwerking met Phone House Meppel!

Als je in 2024 een nieuw mobiel abonnement of een tv & internet abonnement voor thuis afsluit, en je wijst bij de kassa naar het shirtje van VV Havelte, krijgt de club €10,-.
Verleng je een bestaand abonnement en wijs je naar het shirtje van VV Havelte krijgt de club €5,-.

De PhoneHouse werkt samen met alle grote providers en tv-aanbieders en kunnen concurreren met de internet prijzen. Dus ben je bijna toe aan een nieuw abonnement, loop dan even binnen bij de PhoneHouse!

Het opgehaalde geld zal ten goede komen van het nieuwe complex, denk bijvoorbeeld aan de inrichting van de kantine of nieuwe materialen voor de jeugd.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!