Coronaprotocol m.i.v. 25-09-2021

22 september 2021 19:45

Conform de door de overheid opgelegde corona-maatregelen is het met ingang van zaterdag 25 september voor personen vanaf 13 jaar verplicht een geldige coronapas te kunnen laten zien bij het betreden van onze kantine.

Wij willen ons als vereniging graag houden aan deze maatregel. Daarom vragen wij u zich hier als (mogelijke) bezoeker aan te houden, dus:

• De kantine alleen betreden als u volledig gevaccineerd bent én de coronapas kunt tonen (digitaal of op papier).
  • Bent u niet - of niet volledig - gevaccineerd, neem dan plaats op het terras naast de kantine (en houd u zich dan a.u.b. aan de 1,5 meter afstand).
  • Onze vrijwilligers kunnen u vragen of u gevaccineerd bent en/of u de coronapas kunt laten zien.
  • Mocht deze check, door bijvoorbeeld grote drukte, niet lukken, dan vertrouwen wij op uw oprechte medewerking. Wij rekenen erop dat u ook zelf deze door de overheid opgelegde maatregel grondig naleeft.

Bedankt voor het naleven van deze regels. Wij hopen, net als u, dat deze maatregel zo spoedig mogelijk weer kan worden afgeschaft.

Namens v.v. Havelte,
het bestuur.