Coronaprotocol m.i.v. 26-11-2021

26 november 2021 21:15

N.a.v. de gewijzigde overheidsmaatregelen hebben ook wij ons coronaprotocol aangepast.

Beste bezoeker van onze sportaccomodatie,

conform de door de overheid opgelegde corona-maatregelen is het voor personen vanaf 18 jaar verplicht een geldige coronapas te kunnen laten zien bij het betreden van onze kantine en kleedkamers.

Wij willen ons als vereniging graag houden aan deze en de andere corona-maatregelen. Daarom gelden bij v.v. Havelte de onderstaande regels:

• Er is helaas géén publiek welkom bij de wedstrijden (m.u.v meerijdende ouders van de tegenstander van jeugdteams).
  • Toegang tot de kleedkamers vindt plaats na controle van de coronacheck-app door de leiders/trainers.
  • Er zijn geen trainingen na 17:00 uur.
  • De kantine is tot 17:00 uur open voor afhaal, mét controle coronacheck-app. Er hangen schermen tussen barpersoneel en gasten.

Wij rekenen op jullie medewerking!

Er kunnen onaangekondigde controles komen en wij willen geen boetes riskeren. Dank voor het naleven en we hopen iedereen weer snel op sportpark ‘Meerkamp’ te mogen ontvangen.

Namens v.v. Havelte,
het bestuur.